Piepildot pasažieru vajadzības

ACI ASQ (Airport Council International Airport Quality Survey) pasažieru aptaujā esam ieguvuši augstu apmierinātības rādītāju – 3,94 (5 ballu skalā).

Visaugstākais apkalpošanas līmenis visās jomās ir mūsu svarīgākais uzdevums. Esam izveidojuši Klientu servisa darba grupu, kuras uzdevums ir izvērtēt klientu vajadzības un gaidas, izstrādāt un īstenot atbilstošus priekšlikumus, lai uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti lidostā strādājošajos uzņēmumos.

Mūsu virszemes apkalpošanas uzņēmums RIX Ground Handling ir drošs, precīzs un uzticams partneris sadarbības aviokompānijām.

Gādājot par iespējami labāku un ātrāku pasažieru apkalpošanu un viņu ērtībām, 2020.gadā esam veikuši daudzus uzlabojumus:

  • ierīkoti automatizētie kontroles vārti robežas šķērsošanas vietās;
  • paplašināta automatizētā rindā gaidīšanas laika mērījumu sistēma pie drošības kontroles;
  • pie galvenajiem lidojumu informācijas monitoriem uzstādītas piecas termināļa kartes;
  • ieviests jauns pakalpojums – iespēja saņemt īsziņu ar precīzu informāciju par reisa statusu;
  • izveidoti divi jauni bērnu rotaļlaukumi, kas pielāgoti arī mazajiem pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām (ratiņkrēslā);
  • ierīkotas trīs jaunas bezmaksas dzeramā ūdens ņemšanas vietas.

Esam uzsākuši darbu pie Klientu servisa stratēģijas izstrādes, lai nodrošinātu vienotu izpratni par lidostas klientu servisa standartiem visiem pakalpojumu sniegšanā iesaistītajiem darbiniekiem.

Mēs pastāvīgi uzlabojam ceļošanas pieredzi pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām (person with reduced mobility, PRM), un esam ACI labāko Eiropas lidostu vidū kategorijā Accessible Airports.

Pērn mēs apkalpojām teju piecus tūkstošus PRM pasažieru, un, saskaņā ar veikto aptauju, vairums bijuši gandarīti par saņemto atbalstu – kopējais apmierinātības rādītājs ir 4,63 no 5 ballēm.

Lai uzlabotu PRM pasažieru apkalpošanas kvalitāti, mēs konsultējamies ar nevalstisko organizāciju pārstāvjiem un šīs jomas ekspertiem.

2020. gadā ir notikušas konsultācijas ar PassePartout Training Ltd., sniegtas apmācības gan lidostas, gan lidostā strādājošo uzņēmumu un iestāžu darbiniekiem.

Globālās pandēmijas laikā rūpes par darbinieku un pasažieru drošību un veselību bija galvenais mūsu darbības vadmotīvs 2020. gadā.

Vieni no pirmajiem Eiropā mēs izstrādājām visaptverošu epidemioloģiskās drošības programmu drošai ceļošanai “Neļauj vīrusam ceļot”, tādējādi pievienojoties Eiropas Savienības Aviācijas drošības aģentūras (European Union Aviation Safety Agency, EASA) Covid-19 pandēmijas ierobežošanas hartai.

Esam nodrošinājuši pasažierus ar bezkontakta Covid-19 analīžu nodošanas punktu un laboratorijas pakalpojumiem Covid-19 testu veikšanai.